2015. feb 11.

A nagy zöld trutyi teszt! Oxigént a bőrnek.

írta: bLina
A nagy zöld trutyi teszt! Oxigént a bőrnek.

Megfogadtam a blog elindításakor, hogy nem fogok klasszikus "női" oldalt vezetni. Nem lesznek kence tesztek, hajtrendek, bugyi divat...  Viszont lesz minden más - ami Nő.

De! Most megdőlt az elméletem. Illetve nem most, mivel már két hete újságolom mindenkinek a környezetemben mennyire klafa arctisztítót találtam! Így aztán kényszert éreztem, hogy Veletek is megoszthassam. Hehe :)

Előre bocsájtom ez nem fizetett hirdetés, nem reklámot szeretnék csinálni. Egyszerűen kipróbáltam valamit ami nagyon bejött és nem sajnálom megosztani az infót másokkal is.

Aki ismer az tudja rólam, hogy mennyire tudatosan vigyázok az egészségemre, testi-lelki épségemre. (És persze a Családoméra is!) Két héttel ezelőtt is éppen a kedvenc bio áruházamban válogattam növényi sajtokat amikor belebotlottam egy bazi nagy zöld állványba, rajta  sok szép dobozzal. Elolvasván a leírást szembesültem a ténnyel. KELL!

Nem volt éppen olcsó, és fogalmam sem volt arról mit tesz a felszabaduló oxigén a bőrömmel, de alapos tisztítást és mély hidratálást ígért. Erre volt szükségem, hiszen az utóbbi hetekben tiniket meghazudtoló miteszereim és ebből kifolyólag gyulladt pattanásaim keletkeztek, 30 éves korom ellenére. 

Miből áll ez a pakolás?

Az összetevőket tekintve 100%-ban természetes alapanyagokat, gyógynövényeket találtam. Azt írja, hogy a kikeverés után oxigén szabadul fel ami segít mélyebbre vinni a hatóanyagokat és segít a felszívódásban. Az illata fantasztikus! Ebben tényleg érezni a gyógynövények tömény jelenlétét. JA! Organikus kozmetikum, nem csak natúr.

Két komponens összekeverésével készül el a pakolásunk. 2 egység por és 3/4 egységnyi folyadék kell egy adaghoz. - Adnak hozzá mérőedényt és keverő pálcát is. (Mondjuk ennyi pénzért minimum... :D )

Nekem az eredeti mennyiség túl soknak bizonyult, 1,5 adag por és 1/2 adag folyadék kikeverése bőven elegendő. Bár ez nyilván függ attól, hogy kinek mekkora az arca... ;)

Az első héten három, egymást követő alkalommal kell használni, azután hetente egy alkalom elegendő. Ezt be is tartottam. 2 hete használom... 

Eredmény?

Jelentem a bőröm zsírosodása nulla!

Miteszerek száma erősen csökkenő! (Nyomkodás nélkül!)  

A gyulladt, visszatérő pattanások pedig már sebesednek, hamarosan nyomuk sincs!

 

Heti egyszer 40 perc "Ogre lét" nekem megért ennyit. Ahogyan én számoltam ez a doboz legalább 4 havi adag, így lebontva az ára is elviselhető. Lefotóztam Nektek a kikeverés lépéseit és a kész masszát. Nem szép, de finom! :D

A legjobb áron itt találtam meg:

http://www.bijobolt.hu/webaruhaz/bijo-termekek/paul-penders-bio-ict-pakolas-t42150

 

Tipp! 

Lemosáskor szükséged lesz egy erős szivacsra, mivel igen sűrű a pakolás.

 

Próbáljátok ki!

 

Szólj hozzá

egészség szépség női kence arctisztítás zsíros bőr