2015. feb 07.

Helló Narnia!

írta: bLina
Helló Narnia!

Gondolom ismeritek az érzést ?

Igen, azt amikor senkihez és semmihez nincs kedved. Mindenki hagyjon lógva, ez ma nem az a nap...

Sokáig nem tudtam mit kezdeni magammal ezeken a napokon. Aztán évekkel ezelőtt rátaláltam egy módszerre amely mindenki előtt nyitva áll és segít visszazökkeni a "való világba" ilyenkor. 

 

Ez a módszer nem más, mint a MEDITÁCIÓ!

 

A "Narniás napokon" mindig meditálok, de többnyire esténként is beépítem a lefekvés szertartásába.

Mielőtt elkezded javaslom, hogy tájékozódj. Én nem vagyok guru így nem tudlak megtanítani. Ezt is tanulni kell és gyakorolni, kitartóan! Meg lesz az eredménye... ;)

De nézzük miben segíthet Neked?

 

Testileg, lelkileg lazább leszel attól, ha mindennap legalább egy meditációs gyakorlatot elvégzel. Ebben biztos vagyok! Nekem bevált. ;)


Hatékonyabban tudsz teljesíteni a munkahelyeden. A relaxációs gyakorlatok a feszültségoldás mellett növelik a koncentrációs képességet.


Az emberi kapcsolataid (és főleg a családi kapcsolataid) is javulnak a rendszeres gyakorlásnak hála. Gyermeked, Párod biztosan hálás lesz!

A gyakori meditáció ránctalanít és megszépít! ;)

Növeli az intuíciót. 

Gyógyulhatsz, amíg meditálsz. Természetesen a kifejezetten gyógyító célra megírt, kitalált gyakorlatok a leghatékonyabbak, de ha nem vagy beteg, nem kell feltétlenül ezeket választanod. Viszont, ha éppen betegeskedsz kiegészítő kúraként kiváló.

 

Meditációra fel! ;)

 

Neked melyik gyakorlat vált be? 

 

 

Szólj hozzá